Information om garanti

Information om garanti

På JoyAmo strävar vi efter att tillverka alla smycken av högsta kvalitet.

Vi erbjuder ett års garanti på alla våra silver- och guldpläteringssmycken och livstidsgaranti på smycken i massivt guld, mot tillverkningsfel och utförande. Varje smycke går igenom en omfattande kvalitetskontrollprocedur som utförs av vårt expertteam för kvalitetssäkring, innan det skickas till kunden.

Men om du känner att dina smycken kom skadade eller har ett fel, vänligen meddela oss omedelbart. Det är viktigt för oss att höra från dig.

Du kan kontakta våra kundtjänstrepresentanter via e-post (support@joyamojewelry.zendesk.com) Vi hjälper dig gärna att få din vara reparerad eller utbytt.

Kom ihåg att i förväg förbereda ditt ordernummer och kontaktuppgifter i din kommunikation med oss.

OBSERVERA:

  • Kunden ansvarar för fraktkostnaden i samband med produktreparation under garanti
  • Vi förbehåller oss rätten att förhindra reparation under garanti när vi identifierar skador eller missbruk som ligger utanför den normala användningen av varan
  • Vi ansvarar inte för förlorade eller stulna föremål

Bästsäljare

Upptäck Allt
1