På JoyAmo strävar vi efter att göra varje bit av personliga smycken lika dyrbara och vackra som det ögonblick det firar. Om ditt föremål anländer skadat, felaktigt utformat eller helt enkelt inte är vad du förväntade dig, vänligen meddela oss omedelbart, så gör vi vårt yttersta för att återskapa det till din fulla tillfredsställelse. För att komma i kontakt med oss angående en retur eller avbokning, vänligen maila oss support@joyamojewelry.com
RETURPOLICY
Nya, oanvända artiklar kan returneras till JoyAmo inom 120 dagar efter leverans. Observera att eftersom alla våra personliga artiklar är sådana kommer dessa returer att medföra en 30% påfyllningsavgift.
AVBOKNINGSREGLER
När din beställning har skickats in påbörjar vi omedelbart produktionsprocessen av dina personliga artiklar. Om du vill avbryta ditt köp kommer en utsättningsavgift på 30% att tillämpas över det totala beloppet för varan. För att avbryta din beställning, vänligen kontakta support@joyamojewelry.com
Avbokningar kommer att behandlas samma dag som vi får din avbokningsförfrågan. Det kreditkort eller PayPal konto som du använde för att köpa dina föremål kommer att återbetalas. Återbetalningsförfarandet kan ta upp till 10 arbetsdagar från den dag då din återbetalning godkändes, beroende på policyn för det kreditkort du använde för att betala för din beställning
JoyAmo förbehåller sig rätten att när som helst göra ändringar i denna policy. Meddelande om eventuella ändringar kommer att publiceras på denna sida. Om du har några förfrågningar om avbokningar eller någon av våra policyer, vänligen kontakta support@joyamojewelry.com